Gemensamt marknadsuppdrag för Gyproc, Isover och Weber

Tillsammans med det nya marknadsuppdraget kommer även en grafisk profil som inkluderar en ny logotyp.
Under de senaste åren har Saint-Gobain genomgått stora förändringar. Förändringar som lett till en starkare och mer agil koncern som står närmare kunderna och marknaden. Alla våra team runt om i världen delar nu ett ambitiöst och meningsfullt syfte: Making the World a Better Home.
Saint-Gobain Sweden AB:s varumärken, Gyproc, Isover och Weber delar Saint-Gobains nya marknadsmission och det finns synergier som kanske inte är bekanta för våra kunder. En del av vår nya varumärkesidentitet är att utveckla varumärkena så att de lätt kan kännas igen som en del av samma grupp.
Ny logotyp
För att stödja förändringen finns tillsammans med vårt nya marknadsuppdrag även en ny grafisk profil vilket inkluderar en ny logotyp.
Gyproc logotyp har behållit samma, igenkännbara, blåa och gråa men har fått ett nytt mer modernt utseende.
Fler nyheter
2023-05-02- | Stort intresse för Gyproc Handbok 10 |
2023-04-26- | Gyprocs hållbarhetslöfte för ett Hållbart Uppsala län |
2023-04-17- | Gyproc jubilerar med en tionde upplaga av Gyproc Handbok |
2023-01-27- | Gyproc medverkar till utgivningen av Natur & Miljöboken |
2023-01-27- | Gyprocs lösningar i NollCO2-certifierat polishus |